Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
‘Drive My Car’dan sonra Hamaguchi’nin yeni filminden beklentilerim elbette çok yüksekti. İlk sahnelerin gereksiz yavaşlığından sıyrılan ‘Kötülük Diye Bir Şey Yok’ özellikle glamping sunumu sekansında ortaya çıkan dramatik çatışmayla giderek daha ilgi çekici bir film haline geldi. Finale kadar tansiyonunu hiç düşürmedi ama son tahlilde etkilendiğim bir film olduğunu söyleyemem.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Milliyet
Yazar: Müjde Işıl
Hamaguchi “Kötülük Diye Bir Şey Yok”ta doğa ekseninde iki koldan anlatıyor hikâyesini. Filmin başında annesiz kalmış küçük bir kız ile babasının duygusal bağını ve kırsaldaki yaşamını izleyecekmişiz gibi hissettiriyor. Ama sonrasında otel kurma mevzusu ile olay bir nevi direniş mücadelesine dönüşüyor. Otelin anlaştığı menajerlik şirketi ile toplantıda köylülerin sordukları akılcı sorular ve aldıkları boş cevaplar filmin derdini net olarak açıklıyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
‘Drive My Car’dan sonra Hamaguchi’nin yeni filminden beklentilerim elbette çok yüksekti. İlk sahnelerin gereksiz yavaşlığından sıyrılan ‘Kötülük Diye Bir Şey Yok’ özellikle glamping sunumu sekansında ortaya çıkan dramatik çatışmayla giderek daha ilgi çekici bir film haline geldi. Finale kadar tansiyonunu hiç düşürmedi ama son tahlilde etkilendiğim bir film olduğunu söyleyemem.
Milliyet
Hamaguchi “Kötülük Diye Bir Şey Yok”ta doğa ekseninde iki koldan anlatıyor hikâyesini. Filmin başında annesiz kalmış küçük bir kız ile babasının duygusal bağını ve kırsaldaki yaşamını izleyecekmişiz gibi hissettiriyor. Ama sonrasında otel kurma mevzusu ile olay bir nevi direniş mücadelesine dönüşüyor. Otelin anlaştığı menajerlik şirketi ile toplantıda köylülerin sordukları akılcı sorular ve aldıkları boş cevaplar filmin derdini net olarak açıklıyor.