Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
“Sapık” (Psycho) filmiyle tanınan Anthony Perkins ile fotoğrafçı ve oyuncu Berry Berenson’un oğlu olan Osgood Perkins, yönetmen olarak dikkat çekici bir çalışma koyuyor ortaya. Karanlık, ışık / gölge oyunları, hızlı kurgu, CGI kullanımı gibi farklı sinemasal araçları ölçülü kullanıp, abartılı korku şovlarına başvurmadan gerilimi yükseltebiliyor.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Milliyet
Yazar: Müjde Işıl
Sorunlu bir geçmişi olduğunu tahmin ettiğimiz bir ajanın, erkekler dünyasında kendi sezgileriyle yol alma çabasını izliyoruz. Hakikaten de bu bölümler filmin en başarılı kısımları. Hatta “Zodiac” ile de dirsek teması kuruyor. Yani seri katil temasına odaklı seyircinin bayılacağı bir yolda ilerliyor. Doğaüstü korkuya dönüşmesi ise filmin ivmesini düşürüyor, daha doğrusu yüzünü farklı bir hikâyeye çeviriyor...
Eleştirinin tamamı için: Milliyet
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Osgood Perkins filmini atmosfer üzerinden halletmeye çalışmış ve bütün denklemini bu cephede kurmuş gibi görünüyor. Fakat anlatacak sağlam bir hikâyeniz yoksa atmosfer ve stil sizi bir noktaya kadar taşır. Nihayetinde makyaj silinmeye başlar ve gerçek kıyıya vurur.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
“Sapık” (Psycho) filmiyle tanınan Anthony Perkins ile fotoğrafçı ve oyuncu Berry Berenson’un oğlu olan Osgood Perkins, yönetmen olarak dikkat çekici bir çalışma koyuyor ortaya. Karanlık, ışık / gölge oyunları, hızlı kurgu, CGI kullanımı gibi farklı sinemasal araçları ölçülü kullanıp, abartılı korku şovlarına başvurmadan gerilimi yükseltebiliyor.
Milliyet
Sorunlu bir geçmişi olduğunu tahmin ettiğimiz bir ajanın, erkekler dünyasında kendi sezgileriyle yol alma çabasını izliyoruz. Hakikaten de bu bölümler filmin en başarılı kısımları. Hatta “Zodiac” ile de dirsek teması kuruyor. Yani seri katil temasına odaklı seyircinin bayılacağı bir yolda ilerliyor. Doğaüstü korkuya dönüşmesi ise filmin ivmesini düşürüyor, daha doğrusu yüzünü farklı bir hikâyeye çeviriyor...
Hurriyet
Osgood Perkins filmini atmosfer üzerinden halletmeye çalışmış ve bütün denklemini bu cephede kurmuş gibi görünüyor. Fakat anlatacak sağlam bir hikâyeniz yoksa atmosfer ve stil sizi bir noktaya kadar taşır. Nihayetinde makyaj silinmeye başlar ve gerçek kıyıya vurur.