Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Bu ne tek bir hikâye; ne de biri bitip öbürü başlayan bir yapıda... Buna karşılık, hikâyelerin tümü usta biçimde yoğrulmuş; alabildiğine serbestçe, özgür ve özgün biçimde perdedeki yerini almış; Nesin'e çok yakışan bir mizahın yer yer absürt biçime dönüşmesiyle... Tüm o 'dolaşan ceset' ya da bitmeyen yemek bölümlerinin gösterdiği gibi...
Eleştirinin tamamı için: T24
Milliyet
Yazar: Müjde Işıl
Tolga Örnek’in filmografisiyle karşılaştırdığımızda “Mucize Aynalar”da, ortak amaç ve başarısızlık korkusu konusunda “Devrim Arabaları” ile benzer bir ruh kurduğu gözlerden kaçmıyor. Kötü karaktersiz aile ilişkileri açısından da “Senin Hikâyen”i anımsatıyor. ‘Her devrin ötekisi olmak’ tespiti ise geçmiş, şimdi ve geleceği birleştiren eleştiri olarak filmin mottosu oluyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
T24
Bu ne tek bir hikâye; ne de biri bitip öbürü başlayan bir yapıda... Buna karşılık, hikâyelerin tümü usta biçimde yoğrulmuş; alabildiğine serbestçe, özgür ve özgün biçimde perdedeki yerini almış; Nesin'e çok yakışan bir mizahın yer yer absürt biçime dönüşmesiyle... Tüm o 'dolaşan ceset' ya da bitmeyen yemek bölümlerinin gösterdiği gibi...
Milliyet
Tolga Örnek’in filmografisiyle karşılaştırdığımızda “Mucize Aynalar”da, ortak amaç ve başarısızlık korkusu konusunda “Devrim Arabaları” ile benzer bir ruh kurduğu gözlerden kaçmıyor. Kötü karaktersiz aile ilişkileri açısından da “Senin Hikâyen”i anımsatıyor. ‘Her devrin ötekisi olmak’ tespiti ise geçmiş, şimdi ve geleceği birleştiren eleştiri olarak filmin mottosu oluyor.