Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Diyalogları ve oyuncuları öne çıkaran ağır tempolu bir akış tercih ediyor Saverio Costanza. Ana karakteri Mimosa gibi sakin ve gözlemci bir anlatım tarzı benimsiyor. Görünürdeki tek sorun, Costanza’nın filmini gereksiz yere uzatması… Birçok sahnenin neden o kadar uzayıp gittiğini anlamak açıkçası kolay değil.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Evrensel
Yazar: Şenay Aydemir
“Şafak Sökerken”, Lily James, Rebecca Antonaci, Joe Keery, Willem Dafoe gibi oyuncularından güç alırken seyirciye bıraktığı boşlukların fazlalığı akamete uğramasına neden oluyor. Ne Mimosa gibi gözlerimizi kamaştırarak bu ortama girebiliyoruz ne de boşlukları tam olarak doldurup hikayeyi bütünleyebiliyoruz. Ama kişisel olarak gördüğümün bana yettiğini söyleyebilirim.
Eleştirinin tamamı için: Evrensel
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Saverio Costanzo’yu modern dünyanın ebeveynlik sorunlarında gezindiği muhteşem filmi ‘Aç Kalpler’le (Hungry Hearts) tanımıştık. ‘Şafak Sökerken’ yönetmenin 2014 tarihli bu yapıtına göre daha geride bir çalışma. Ama yine de sinema tarihine yönelik referansları ve ışıltılı dünyaların gerisindeki karanlığı göstermesi açısından kayda değer yanlar barındırdığını da söyleyelim.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
Diyalogları ve oyuncuları öne çıkaran ağır tempolu bir akış tercih ediyor Saverio Costanza. Ana karakteri Mimosa gibi sakin ve gözlemci bir anlatım tarzı benimsiyor. Görünürdeki tek sorun, Costanza’nın filmini gereksiz yere uzatması… Birçok sahnenin neden o kadar uzayıp gittiğini anlamak açıkçası kolay değil.
Evrensel
“Şafak Sökerken”, Lily James, Rebecca Antonaci, Joe Keery, Willem Dafoe gibi oyuncularından güç alırken seyirciye bıraktığı boşlukların fazlalığı akamete uğramasına neden oluyor. Ne Mimosa gibi gözlerimizi kamaştırarak bu ortama girebiliyoruz ne de boşlukları tam olarak doldurup hikayeyi bütünleyebiliyoruz. Ama kişisel olarak gördüğümün bana yettiğini söyleyebilirim.
Hurriyet
Saverio Costanzo’yu modern dünyanın ebeveynlik sorunlarında gezindiği muhteşem filmi ‘Aç Kalpler’le (Hungry Hearts) tanımıştık. ‘Şafak Sökerken’ yönetmenin 2014 tarihli bu yapıtına göre daha geride bir çalışma. Ama yine de sinema tarihine yönelik referansları ve ışıltılı dünyaların gerisindeki karanlığı göstermesi açısından kayda değer yanlar barındırdığını da söyleyelim.