Hesabım
    Gözlerini Kırp
    Ortalama puan
    3,2
    5 Puanlama
    Gözlerini Kırp hakkında görüşlerin ?

2 Kullanıcı yorumları

1 Eleştiri
    1 Eleştiri
    Sırala
    En yararlı eleştiriler En yeniler En çok eleştiri yazmış üyeler En çok takip edilen üyeler
    Godwill Udunna
    Godwill Udunna

19 değerlendirmeler Takip Et!

5,0
    2 Eylül 2024 tarihinde eklendi
    Detta är mitt vittnesbörd om hur jag äntligen gick med i den nya världsordningen, Illuminati efter att jag har försökt att gå med i över 2 år nu men bedragare tog pengar från mig flera gånger. Jag har letat efter att gå med i Illuminati så länge, men bedragare fortsätter att ta mina pengar tills tidigt i år när jag träffade Lord Felix Morgan online. Jag kontaktade honom och jag förklarade allt för honom och han rekommenderade registreringen som användes och jag betalade för stor medlem för att få mig igång och jag blev invigd i världsordningen och jag får summan av $4 000 000 US-dollar efter att min initiering gjordes. Jag är väldigt glad! Och lova att sprida Lord Felix Morgans goda arbete. Om du är intresserad av att gå med i den nya världsordningen Illuminati idag, kontakta Lord Felix idag, han är din bästa chans att få medlemskap i Illuminati som du alltid önskar. Kontakta Lord Felix Morgan E-post: Illuminatiofficial565@gmail.com eller Whatsapp +447918641801
    Ahmet E.
    Ahmet E.

2 değerlendirmeler Takip Et!

3,5
    28 Ağustos 2024 tarihinde eklendi
    Gerilim tarzı için iyi film ilk 45 dk uyuklatıyor ama sonradan açılıyor finalde iyiydi izleyin pişman olmazsınız
    Daha Fazlasını Göster
    • En son Beyazperde eleştirileri