Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Evrensel
Yazar: Şenay Aydemir
Eğer yönetmenle ilk kez tanışıyorsanız kurduğu dünya size hayranlık uyandırıcı gelebilir ve hikayeyi çok da fazla önemsemeyebilirsiniz. Ancak, aşina olduğunuz bir yönetmenin artık hiç de çekici gelmeyen daha önce defalarca izlediğimiz karakterleri bir kez daha ısıtıp önümüze koyması, en iyi niyetli tanımlamayla çok sıkıcı!
Eleştirinin tamamı için: Evrensel
Milliyet
Yazar: Müjde Işıl
Filmin Anderson ve Roman Coppola imzalı senaryosu o kadar hantal ki rengârenk dünyası biçimi büyütürken, birbirinden ünlü oyuncuları içeriği zenginleştirirken hikâye yol alamıyor bir türlü. Anderson’ın yenilenmeye ihtiyacı var belli ki. Woody Allen’ın “Match Point”te yaptığı gibi radikal bir değişime belki de… Yoksa ünlü oyuncuları bir araya getiren yönetmen sıfatından daha öteye gidemeyecek gibi.
Eleştirinin tamamı için: Milliyet
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Sıradışı karakterler ve olaylar, retro ortam, kimi görsel oyunlar, hikâyedeki sanatsal referanslar derken Amerikalı yönetmen bence uzun bir süredir kendini tekrarlıyor. Başlarda ilgi gören sineması artık büyüyemeyen bir ergenin yeni bir rota, yeni bir ruh bulamadan çektiği filmlerle yoluna devam ediyor. Hayatla olan ilişkisi ideolojik bir tabana oturmadığı için filmlerindeki varoluşçu dertler, modernist sorunlar ‘ilginçlik’ kriteri dışında hiçbir yerden destek alamıyor.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Doğrusu ben her şeye karşın ortada ('absürd' de olsa) bir hikâye olmasını isterdim. Yoksa onca oyuncuyu niye işe aldınız ki?
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Evrensel
Eğer yönetmenle ilk kez tanışıyorsanız kurduğu dünya size hayranlık uyandırıcı gelebilir ve hikayeyi çok da fazla önemsemeyebilirsiniz. Ancak, aşina olduğunuz bir yönetmenin artık hiç de çekici gelmeyen daha önce defalarca izlediğimiz karakterleri bir kez daha ısıtıp önümüze koyması, en iyi niyetli tanımlamayla çok sıkıcı!
Milliyet
Filmin Anderson ve Roman Coppola imzalı senaryosu o kadar hantal ki rengârenk dünyası biçimi büyütürken, birbirinden ünlü oyuncuları içeriği zenginleştirirken hikâye yol alamıyor bir türlü. Anderson’ın yenilenmeye ihtiyacı var belli ki. Woody Allen’ın “Match Point”te yaptığı gibi radikal bir değişime belki de… Yoksa ünlü oyuncuları bir araya getiren yönetmen sıfatından daha öteye gidemeyecek gibi.
Hurriyet
Sıradışı karakterler ve olaylar, retro ortam, kimi görsel oyunlar, hikâyedeki sanatsal referanslar derken Amerikalı yönetmen bence uzun bir süredir kendini tekrarlıyor. Başlarda ilgi gören sineması artık büyüyemeyen bir ergenin yeni bir rota, yeni bir ruh bulamadan çektiği filmlerle yoluna devam ediyor. Hayatla olan ilişkisi ideolojik bir tabana oturmadığı için filmlerindeki varoluşçu dertler, modernist sorunlar ‘ilginçlik’ kriteri dışında hiçbir yerden destek alamıyor.
T24
Doğrusu ben her şeye karşın ortada ('absürd' de olsa) bir hikâye olmasını isterdim. Yoksa onca oyuncuyu niye işe aldınız ki?