Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Sabah
Yazar: Olkan Özyurt
Uğur Bayraktar'ın yönettiği, Ufuk Bayraktar'ın başrolde olduğu yapım, bir yanıyla abi-kardeşin babalarını onore etme filmi gibi görülebilir. Ama filmi sadece buna indirgemek haksızlık olur. Naçizane film 1970'lerin yeraltı dünyasından bir hikaye anlatıyor bize. Haksızlığa tahammül edemeyen, merhametli ve kendince bir adalet anlayışı olan Cevahir'in (Ufuk Bayraktar), İstanbul'da yeraltı dünyasına girişi ve bu dünyada yükselişinin, orada racon kesen bir insan olmasının öyküsü olarak okunabilir film. İstanbul'a ilk geldiğinde bir kavgada tanıştığı, sonra can yoldaşı olan arkadaşı (Ahmet Varlı) ile sırt sırta verip yeraltı dünyasının düzenine çomak sokuyor Cevahir. Sonra da efsaneleşiyor...
Eleştirinin tamamı için: Sabah
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Film birçok şeyle ön plana geçiyor. Örneğin o çok canlı pavyon sahneleriyle... Eski Türk filmlerinde bu sahneler çok yapay olurdu, fonda hiç hayat olmazdı. Bu filmde her şey vızır vızır işliyor: Bol müşteri, tempo tutan erkekler ve kadınlar, ikna edici bir dekor. İstanbul görüntüleriyse az, ama çok iyi çekilip filme katılmış.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Sabah
Uğur Bayraktar'ın yönettiği, Ufuk Bayraktar'ın başrolde olduğu yapım, bir yanıyla abi-kardeşin babalarını onore etme filmi gibi görülebilir. Ama filmi sadece buna indirgemek haksızlık olur. Naçizane film 1970'lerin yeraltı dünyasından bir hikaye anlatıyor bize. Haksızlığa tahammül edemeyen, merhametli ve kendince bir adalet anlayışı olan Cevahir'in (Ufuk Bayraktar), İstanbul'da yeraltı dünyasına girişi ve bu dünyada yükselişinin, orada racon kesen bir insan olmasının öyküsü olarak okunabilir film. İstanbul'a ilk geldiğinde bir kavgada tanıştığı, sonra can yoldaşı olan arkadaşı (Ahmet Varlı) ile sırt sırta verip yeraltı dünyasının düzenine çomak sokuyor Cevahir. Sonra da efsaneleşiyor...
T24
Film birçok şeyle ön plana geçiyor. Örneğin o çok canlı pavyon sahneleriyle... Eski Türk filmlerinde bu sahneler çok yapay olurdu, fonda hiç hayat olmazdı. Bu filmde her şey vızır vızır işliyor: Bol müşteri, tempo tutan erkekler ve kadınlar, ikna edici bir dekor. İstanbul görüntüleriyse az, ama çok iyi çekilip filme katılmış.