Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Milliyet
Yazar: Müjde Işıl
İlk filmde Arthur Fleck’in yaşadıklarına dışarıdan bakan seyircinin, ikinci filmde doğrudan zihninde dolaşmasını istemiş Phillips. Onun yalnız olmadığını hissettiğindeki duygularını ve hayata tutunma çabasını müziklerle ifade etmiş.
Eleştirinin tamamı için: Milliyet
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
‘Joker: İkili Delilik’ başlarda Milos Forman’ın klasiği ‘Guguk Kuşu’nu çağrıştıran hastane ortamından kesitler sunarken sonrasında tanıklar, cinayetlerin hatırlatılması, doktor görüşü vs. yanlarıyla bir mahkeme salonu dramasına dönüşüyor. Kamerasını bu türden hukuki dinamikler üzerine yönelten filmlerin giderek sıkıcılaşma olasılığı yüksektir. Phillips, böylesi bir tehlikenin filmini bütünüyle olmasa da yer yer ‘müzikal’ bir havayla donatarak üstesinden gelmiş sanki.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Todd Phillips’in “ilkini tekrar eden garantili devam filmi formülü”nü yıkma cesareti kuşkusuz takdire değer. İlk filmin hikâye formatını nerdeyse tümüyle bir yana bırakmasına da hiçbir itirazım yok. Ama Arthur Fleck’i, ilk filmin temel karakterlerinden biri olan şehirden uzaklaştırma fikrinin hikâyenin aleyhine çalıştığını düşünüyorum
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Filmin temel bir özelliği baş kahramanların önceki filmlerde olduğu gibi üstün-insan değil, gerçek kişileri oynamasıdır. Bir başkası çok sık müziğe ve müzikal bir atmosfere dönüşmesidir elbette...
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Milliyet
İlk filmde Arthur Fleck’in yaşadıklarına dışarıdan bakan seyircinin, ikinci filmde doğrudan zihninde dolaşmasını istemiş Phillips. Onun yalnız olmadığını hissettiğindeki duygularını ve hayata tutunma çabasını müziklerle ifade etmiş.
Hurriyet
‘Joker: İkili Delilik’ başlarda Milos Forman’ın klasiği ‘Guguk Kuşu’nu çağrıştıran hastane ortamından kesitler sunarken sonrasında tanıklar, cinayetlerin hatırlatılması, doktor görüşü vs. yanlarıyla bir mahkeme salonu dramasına dönüşüyor. Kamerasını bu türden hukuki dinamikler üzerine yönelten filmlerin giderek sıkıcılaşma olasılığı yüksektir. Phillips, böylesi bir tehlikenin filmini bütünüyle olmasa da yer yer ‘müzikal’ bir havayla donatarak üstesinden gelmiş sanki.
Habertürk
Todd Phillips’in “ilkini tekrar eden garantili devam filmi formülü”nü yıkma cesareti kuşkusuz takdire değer. İlk filmin hikâye formatını nerdeyse tümüyle bir yana bırakmasına da hiçbir itirazım yok. Ama Arthur Fleck’i, ilk filmin temel karakterlerinden biri olan şehirden uzaklaştırma fikrinin hikâyenin aleyhine çalıştığını düşünüyorum
T24
Filmin temel bir özelliği baş kahramanların önceki filmlerde olduğu gibi üstün-insan değil, gerçek kişileri oynamasıdır. Bir başkası çok sık müziğe ve müzikal bir atmosfere dönüşmesidir elbette...