Karanlık Şehir Hikayeleri: Kilit: Basın eleştirileri
Karanlık Şehir Hikayeleri: Kilit
Ortalama puan
3,0
yayın
Hurriyet
Sabah
Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Oyunculuklara gelince Mert Fırat ve Timur Acar gayet iyiler, keza Mustafa Alabora da... İstihbaratçı Selin Korkmaz’da izlediğimiz Melisa Aslı Pamuk ise görev ifade eden diyaloglarda kitabi kalmış ama karakterinin gündelik hayata dair kısımlarında son derece samimi bir portre çizmiş. Öte yandan filmin bir yerinde yakınlarda kaybettiğimiz müzik hafızamız, Kalan Müzik’in kurucusu Hasan Saltık’ı bir şekilde anmak da ince ve vefalı bir davranış olmuş. Toparlarsak; ‘Kilit’, sinemamız adına farklı bir çaba, soluk ve renk olarak izlenmeyi hak ediyor diyebiliriz.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Sabah
Yazar: Olkan Özyurt
Adil Oğuz Valizade'nin yönettiği Kilit, son yıllarda az sayıda karşımıza gelen yerli polisiyelerden biri. İşin aslı senaryosuyla ve oyuncu performansıyla göz dolduran bir yapım. İyi bir poliseyinin olmazsa olmazlarına sadık kalarak hem cinayetlerin gizemini sonuna kadar korumayı başarıyor film, hem de toplumsal bir meseleye dikkat çekiyor. Özellikle de kişisel adalet sağlamak ne kadar doğru, bu soruyu soruyor. Mert Fırat, Timur Acar ve usta oyuncu Mustafa Alabora'nın performanslarının sürüklediği Kilit, bir keşif filmi olabilir sizin için.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Hurriyet
Oyunculuklara gelince Mert Fırat ve Timur Acar gayet iyiler, keza Mustafa Alabora da... İstihbaratçı Selin Korkmaz’da izlediğimiz Melisa Aslı Pamuk ise görev ifade eden diyaloglarda kitabi kalmış ama karakterinin gündelik hayata dair kısımlarında son derece samimi bir portre çizmiş. Öte yandan filmin bir yerinde yakınlarda kaybettiğimiz müzik hafızamız, Kalan Müzik’in kurucusu Hasan Saltık’ı bir şekilde anmak da ince ve vefalı bir davranış olmuş. Toparlarsak; ‘Kilit’, sinemamız adına farklı bir çaba, soluk ve renk olarak izlenmeyi hak ediyor diyebiliriz.
Sabah
Adil Oğuz Valizade'nin yönettiği Kilit, son yıllarda az sayıda karşımıza gelen yerli polisiyelerden biri. İşin aslı senaryosuyla ve oyuncu performansıyla göz dolduran bir yapım. İyi bir poliseyinin olmazsa olmazlarına sadık kalarak hem cinayetlerin gizemini sonuna kadar korumayı başarıyor film, hem de toplumsal bir meseleye dikkat çekiyor. Özellikle de kişisel adalet sağlamak ne kadar doğru, bu soruyu soruyor. Mert Fırat, Timur Acar ve usta oyuncu Mustafa Alabora'nın performanslarının sürüklediği Kilit, bir keşif filmi olabilir sizin için.