Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Özetle, içerdiği bazı sinemasal değerlere, oyunculuk kalitesinin yüksekliğine rağmen son tahlilde beğenmediğim bir film oldu ‘Kulübeyi Tıklat’.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Bütün yükü alt sınıfların kurbanlarına yükleyen kapitalist düzen içinde bir de dini referanslara dayalı bir kurban temasını böyle demode bir öyküde izlemek doğrusu bana çok da ilginç gelmedi. Fazlasıyla teatral bir yapıya sahip olan ‘Kulübeye Tıklat’ dünyanın gidişatına dair zorlama bir söz söylemeye çalışıyor.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Yönetmenin birçok filminde gizemli konular, temalar ve kişilikler varolmuş ve dinsel (özellikle de Hristiyan) motifler filmin yapısında yer almıştı. Ama bu kez doğrusu tüm hikâye yapısı hayli zayıf gözüküyor ve korku-gerilimin bile en azından görece olarak sağlam bir temele dayanması gereği dikkate alınmıyor. Bol bol (bence fazlasıyla bol) yakın çekimler kullanan film, kişilerinin ruhuna bize bu yöntemle mi yaklaştırmaya çalışıyor? Ama bu yetmez ki...
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
Özetle, içerdiği bazı sinemasal değerlere, oyunculuk kalitesinin yüksekliğine rağmen son tahlilde beğenmediğim bir film oldu ‘Kulübeyi Tıklat’.
Hurriyet
Bütün yükü alt sınıfların kurbanlarına yükleyen kapitalist düzen içinde bir de dini referanslara dayalı bir kurban temasını böyle demode bir öyküde izlemek doğrusu bana çok da ilginç gelmedi. Fazlasıyla teatral bir yapıya sahip olan ‘Kulübeye Tıklat’ dünyanın gidişatına dair zorlama bir söz söylemeye çalışıyor.
T24
Yönetmenin birçok filminde gizemli konular, temalar ve kişilikler varolmuş ve dinsel (özellikle de Hristiyan) motifler filmin yapısında yer almıştı. Ama bu kez doğrusu tüm hikâye yapısı hayli zayıf gözüküyor ve korku-gerilimin bile en azından görece olarak sağlam bir temele dayanması gereği dikkate alınmıyor. Bol bol (bence fazlasıyla bol) yakın çekimler kullanan film, kişilerinin ruhuna bize bu yöntemle mi yaklaştırmaya çalışıyor? Ama bu yetmez ki...