Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
‘Kayıp’ın senaryosu, merak öğesini ayakta tutan, gerilimi iyi kuran sürükleyici bir yapıya sahip. Öyle olmasaydı, seyircileri, 111 dakika boyunca tek ekrana mahkûm etmesi asla mümkün olamazdı. Evet, olay June’un Kolombiya’dan dönmeyen annesi ve erkek arkadaşı Kevin’i (Ken Leung) aramasıyla başlıyor ama film boyunca entrika giderek daha karmaşık ve gizemli bir hal alıyor. June’un hayli gecikerek çözdüğü gelişmeyi önceden fark etmeniz mümkün ama ilerleyen bölümlerdeki sürprizin biraz daha iyi saklandığı söylenebilir.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Böylece bize öylesine bir film sunulur ki, sanki bir desktop'a dönüşmüş beyazperdede oyuncular kadar, hatta belki daha çok küçük ekranlardaki tüm yazışmaları, kıyıda-köşede kalmış söyleşileri, 'unfiction' denen dünya ya da Luvly denen sevgili arama programlarını izleme durumunda kalırız. Bu ülkeler ve kıtalar-arası bir modern iletişim dünyasıdır. Sanki devasa bir teknolojik ekranda bir araya gelmiş ve çağdaş bir oyunu oynayan bir tiyatro ekibi gibi...
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
‘Kayıp’ın senaryosu, merak öğesini ayakta tutan, gerilimi iyi kuran sürükleyici bir yapıya sahip. Öyle olmasaydı, seyircileri, 111 dakika boyunca tek ekrana mahkûm etmesi asla mümkün olamazdı. Evet, olay June’un Kolombiya’dan dönmeyen annesi ve erkek arkadaşı Kevin’i (Ken Leung) aramasıyla başlıyor ama film boyunca entrika giderek daha karmaşık ve gizemli bir hal alıyor. June’un hayli gecikerek çözdüğü gelişmeyi önceden fark etmeniz mümkün ama ilerleyen bölümlerdeki sürprizin biraz daha iyi saklandığı söylenebilir.
T24
Böylece bize öylesine bir film sunulur ki, sanki bir desktop'a dönüşmüş beyazperdede oyuncular kadar, hatta belki daha çok küçük ekranlardaki tüm yazışmaları, kıyıda-köşede kalmış söyleşileri, 'unfiction' denen dünya ya da Luvly denen sevgili arama programlarını izleme durumunda kalırız. Bu ülkeler ve kıtalar-arası bir modern iletişim dünyasıdır. Sanki devasa bir teknolojik ekranda bir araya gelmiş ve çağdaş bir oyunu oynayan bir tiyatro ekibi gibi...