Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Sabah
Yazar: Olkan Özyurt
Selçuk Aydemir, toplumsal olarak parayla ilişkimizin kodlarını iyi çözmüş. Bu kodları kah abartarak kah ters-yüz ederek filmin komedisinin ana unsuru haline getiriyor. Açıkçası para sevdasının bizi nerelere savurduğunu anlamamızı sağlıyor. Ki manzaranın fena olduğunu tahmin edersiniz... Taşlama, durum ve karakter komedisi ve yer yer kaba komedinin yer aldığı bir komedi harmanı olarak değerlendirilebilecek Baba Parası, nihayetinde ağlanacak halimize güldürüyor. Hem de, birkaç noktadaki zorlama esprileri saymazsak, kimi yerlerde katıla katıla kimi yerlerde tebessümle. Film aydınlık ve şen şakrak olsa da genel olarak ahlaki değerlerin yozlaşmasıyla ilgili karanlık bir tablo sunuyor. Ama finaliyle de umutsuz bırakmıyor bizleri...
Eleştirinin tamamı için: Sabah
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Murat Cemcir-Ahmet Kural ikilisinin başrollerinde olduğu, yönetmenliğini de (her zaman olduğu gibi) Selçuk Aydemir’in üstlendiği yeni bir komedi filmi ‘Baba Parası’. Öykünün anafikri paranın bozduğu, yoldan çıkardığı kişilikler... Mirasın peşindeki kitlenin alt tabakadan olması meseleye ‘Aç sınıfın nefreti’nin yanı sıra gözü dönmüşlüğün aşılan sınırlarını da katıyor. Senaryonun kimi noktaları zorlama gibi görünüyor ve filmin ilk yarısında çok da kayda değer bir bölüm yok. Sadece cenaze faslı sırasında çelenklerde ‘Kemal Sunal filmleri’ndeki yan karakterlerin isimlerinin yer alması bir tür ‘saygı duruşu’ olmuş.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Sabah
Selçuk Aydemir, toplumsal olarak parayla ilişkimizin kodlarını iyi çözmüş. Bu kodları kah abartarak kah ters-yüz ederek filmin komedisinin ana unsuru haline getiriyor. Açıkçası para sevdasının bizi nerelere savurduğunu anlamamızı sağlıyor. Ki manzaranın fena olduğunu tahmin edersiniz... Taşlama, durum ve karakter komedisi ve yer yer kaba komedinin yer aldığı bir komedi harmanı olarak değerlendirilebilecek Baba Parası, nihayetinde ağlanacak halimize güldürüyor. Hem de, birkaç noktadaki zorlama esprileri saymazsak, kimi yerlerde katıla katıla kimi yerlerde tebessümle. Film aydınlık ve şen şakrak olsa da genel olarak ahlaki değerlerin yozlaşmasıyla ilgili karanlık bir tablo sunuyor. Ama finaliyle de umutsuz bırakmıyor bizleri...
Hurriyet
Murat Cemcir-Ahmet Kural ikilisinin başrollerinde olduğu, yönetmenliğini de (her zaman olduğu gibi) Selçuk Aydemir’in üstlendiği yeni bir komedi filmi ‘Baba Parası’. Öykünün anafikri paranın bozduğu, yoldan çıkardığı kişilikler... Mirasın peşindeki kitlenin alt tabakadan olması meseleye ‘Aç sınıfın nefreti’nin yanı sıra gözü dönmüşlüğün aşılan sınırlarını da katıyor. Senaryonun kimi noktaları zorlama gibi görünüyor ve filmin ilk yarısında çok da kayda değer bir bölüm yok. Sadece cenaze faslı sırasında çelenklerde ‘Kemal Sunal filmleri’ndeki yan karakterlerin isimlerinin yer alması bir tür ‘saygı duruşu’ olmuş.