Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Film belki kimi yabancı eleştirmenlerin dediği gibi, amaçladığı sosyal sınıflar eleştirisini beklendiği kadar yerine getiremiyor. Ama keskin diyalogları, her bir iyi yazılmış ve tam oyuncusunu bulmuş karakterleri sayesinde, büyük bir rahatlıkla, hatta keyifle izleniyor.
Eleştirinin tamamı için: T24
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Son dönemlerde, daha çok televizyona çalışan yönetmen Mark Mylod, görüntü yönetmeni Peter Deming ve prodüksiyon tasarımcısı Ethan Tobman ile birlikte tıpkı restoranın kendisi gibi ‘şık ve soğuk bir iş’ koyuyor ortaya. Tekinsiz tabiat izlenimi veren ada çekimlerini ve restoran içindeki dekoratif alevlerin dahi ısıtamadığı soğuk ve loş renk paletini beğendim. Toronto Film Festivali’nde açılan ‘The Menu’nün Fantastic Fest’de İzleyici Ödülü aldığını belirtelim. Bir kara mizah örneği olarak ilgiye değer…
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Mark Mylod’un filmi merak aşamasını geçip hangi yöne doğru yelken açtığını belli ettikten sonra sanki ivmesini bir miktar kaybediyor ve eleştiri oklarını naif bir düzlemde savuruyor. Ama sinema tarihinde kamerasını yemek masalarıyla mutfakta dolaştıran ve meseleye ilişkin sosyolojik dertleri olan tüm yapımlar gibi -ilk elde akla Marco Ferreri’nin ‘Büyük Tıkınma’sı (Le grande bouffe) geliyor; hedefe burjuvaziyi (aileden ve sonradan görmeleriyle) koyuyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
T24
Film belki kimi yabancı eleştirmenlerin dediği gibi, amaçladığı sosyal sınıflar eleştirisini beklendiği kadar yerine getiremiyor. Ama keskin diyalogları, her bir iyi yazılmış ve tam oyuncusunu bulmuş karakterleri sayesinde, büyük bir rahatlıkla, hatta keyifle izleniyor.
Habertürk
Son dönemlerde, daha çok televizyona çalışan yönetmen Mark Mylod, görüntü yönetmeni Peter Deming ve prodüksiyon tasarımcısı Ethan Tobman ile birlikte tıpkı restoranın kendisi gibi ‘şık ve soğuk bir iş’ koyuyor ortaya. Tekinsiz tabiat izlenimi veren ada çekimlerini ve restoran içindeki dekoratif alevlerin dahi ısıtamadığı soğuk ve loş renk paletini beğendim. Toronto Film Festivali’nde açılan ‘The Menu’nün Fantastic Fest’de İzleyici Ödülü aldığını belirtelim. Bir kara mizah örneği olarak ilgiye değer…
Hurriyet
Mark Mylod’un filmi merak aşamasını geçip hangi yöne doğru yelken açtığını belli ettikten sonra sanki ivmesini bir miktar kaybediyor ve eleştiri oklarını naif bir düzlemde savuruyor. Ama sinema tarihinde kamerasını yemek masalarıyla mutfakta dolaştıran ve meseleye ilişkin sosyolojik dertleri olan tüm yapımlar gibi -ilk elde akla Marco Ferreri’nin ‘Büyük Tıkınma’sı (Le grande bouffe) geliyor; hedefe burjuvaziyi (aileden ve sonradan görmeleriyle) koyuyor.