Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Gazete Duvar
Yazar: Şenay Aydemir
Filmin açılışı ile devamı arasındaki sıkıntı Zakir’in takıntısı değil kuşkusuz. Ancak filmin açılışta kurduğu çerçeveyi tamamen unutması giriş bölümünü de tamamen anlamsız hale getiriyor açıkçası. Serhat Karaaslan, Zakir’in Selma’yı takıntı haline getirmesinin onda yarattığı merak duygusunu seyirciye geçirmeyi başarıyor ilk başlarda ancak bu merak duygusunun hem karakter hem de seyirci için bir türlü giderilemediği, hikayenin takip-bakışma çemberinde dolanıp durduğu ve haliyle finalin de tatmin etmekten uzak/ karmaşık bir hal aldığını söyleyebiliriz.
Eleştirinin tamamı için: Gazete Duvar
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Yazar- yönetmen Serhat Karaaslan ilk filminde düzeyli bir sinema dili kurabilmiş. Meryem Yavuz'un görüntüleri de iyi. Özgün müziği olmayan filmde, gerçek seslerin ve gürültülerin doğru kullanımı bu boşluğu neredeyse kapatıyor denebilir. Oyuncular da bence çok iyi. Zakir'de Berkay Ateş gerçek bir keşif ve farklı bir fizik. Bir yandan, en büyük içtenlikle yazılmış mektupların en canalıcı sözcüklerini silip yok etmek... Öte yandan, sözcük sanatı olan edebiyatın gönüllü bir amatörü olmak... Bu ikilemi en inandırıcı biçimde veriyor. Selma rolünde Saadet Işıl Aksoy hemen hiç konuşmasız bir kompozisyonda, görünümü ve bakışlarıyla öyle bir portre çiziyor ki, görmelere seza... Ancak şapka çıkarılır!..
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Gazete Duvar
Filmin açılışı ile devamı arasındaki sıkıntı Zakir’in takıntısı değil kuşkusuz. Ancak filmin açılışta kurduğu çerçeveyi tamamen unutması giriş bölümünü de tamamen anlamsız hale getiriyor açıkçası. Serhat Karaaslan, Zakir’in Selma’yı takıntı haline getirmesinin onda yarattığı merak duygusunu seyirciye geçirmeyi başarıyor ilk başlarda ancak bu merak duygusunun hem karakter hem de seyirci için bir türlü giderilemediği, hikayenin takip-bakışma çemberinde dolanıp durduğu ve haliyle finalin de tatmin etmekten uzak/ karmaşık bir hal aldığını söyleyebiliriz.
T24
Yazar- yönetmen Serhat Karaaslan ilk filminde düzeyli bir sinema dili kurabilmiş. Meryem Yavuz'un görüntüleri de iyi. Özgün müziği olmayan filmde, gerçek seslerin ve gürültülerin doğru kullanımı bu boşluğu neredeyse kapatıyor denebilir. Oyuncular da bence çok iyi. Zakir'de Berkay Ateş gerçek bir keşif ve farklı bir fizik. Bir yandan, en büyük içtenlikle yazılmış mektupların en canalıcı sözcüklerini silip yok etmek... Öte yandan, sözcük sanatı olan edebiyatın gönüllü bir amatörü olmak... Bu ikilemi en inandırıcı biçimde veriyor. Selma rolünde Saadet Işıl Aksoy hemen hiç konuşmasız bir kompozisyonda, görünümü ve bakışlarıyla öyle bir portre çiziyor ki, görmelere seza... Ancak şapka çıkarılır!..