Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Tom Hanks çok çok başarılı bir ‘huysuz ihtiyar’ kompozisyonu çiziyor. Öykünün üstesinden geldiği en iyi şey sanırım bu geçmişi acılı, aksi, hayata ve çevresindeki insanlara öfkeli portrenin dönüşümünü inandırıcı atmosferle seyirciye aktarabilmesi. “Zamanımızın James Stewart’ı” olarak da anılan Hanks de karakterinin kabuk değiştirmesini yansıtmada her zamanki maharetini gösteriyor.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Bir çöküş ve sonra yaşama sevincine yeniden kavuşma olarak da nitelendirilebilecek filmde, tüm oyuncular dört dörtlük. Hanks'in yanı sıra özellikle Marisol'de Mariana Trevino'yu çok sevdim. Bir de kedi var ki, evlere şenlik...
Eleştirinin tamamı için: T24
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Hayata Rövaşata Çeken Adam’ klişe deyimle insanın içini ısıtan filmlerden. İlk İsveç uyarlaması da öyleydi… Her iki uyarlamanın başarısında kuşkusuz kaynak metnin, yani romanın sağlamlığı var. Senaryo yazarı Magee ve tecrübeli yönetmen Marc Forster, ilk filmin bir kopyasını çekmekten uzak durarak irili ufaklı birçok değişiklik yapıyorlar. Ama hikâyenin özüne, fikirlerine sadık kalıyorlar.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Evrensel
Yazar: Şenay Aydemir
“Hayata Röveşata Çeken Adam”, bir tür ‘ikinci şans’ hikayesi. Ancak başka insanlarla temas ederek, dayanışarak, birbirimizin acılarını alarak hayat karşısında tutunabileceğimize dair dokunaklı bir anlatıya dönüşmeyi başarıyor yine de. Tom Hanks her zamanki gibi ama Marisol’u canlandıran Mariana Treviño filmin komedi yükünün büyük bir kısmını tek başına taşıyor neredeyse.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Hurriyet
Tom Hanks çok çok başarılı bir ‘huysuz ihtiyar’ kompozisyonu çiziyor. Öykünün üstesinden geldiği en iyi şey sanırım bu geçmişi acılı, aksi, hayata ve çevresindeki insanlara öfkeli portrenin dönüşümünü inandırıcı atmosferle seyirciye aktarabilmesi. “Zamanımızın James Stewart’ı” olarak da anılan Hanks de karakterinin kabuk değiştirmesini yansıtmada her zamanki maharetini gösteriyor.
T24
Bir çöküş ve sonra yaşama sevincine yeniden kavuşma olarak da nitelendirilebilecek filmde, tüm oyuncular dört dörtlük. Hanks'in yanı sıra özellikle Marisol'de Mariana Trevino'yu çok sevdim. Bir de kedi var ki, evlere şenlik...
Habertürk
Hayata Rövaşata Çeken Adam’ klişe deyimle insanın içini ısıtan filmlerden. İlk İsveç uyarlaması da öyleydi… Her iki uyarlamanın başarısında kuşkusuz kaynak metnin, yani romanın sağlamlığı var. Senaryo yazarı Magee ve tecrübeli yönetmen Marc Forster, ilk filmin bir kopyasını çekmekten uzak durarak irili ufaklı birçok değişiklik yapıyorlar. Ama hikâyenin özüne, fikirlerine sadık kalıyorlar.
Evrensel
“Hayata Röveşata Çeken Adam”, bir tür ‘ikinci şans’ hikayesi. Ancak başka insanlarla temas ederek, dayanışarak, birbirimizin acılarını alarak hayat karşısında tutunabileceğimize dair dokunaklı bir anlatıya dönüşmeyi başarıyor yine de. Tom Hanks her zamanki gibi ama Marisol’u canlandıran Mariana Treviño filmin komedi yükünün büyük bir kısmını tek başına taşıyor neredeyse.