Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Keith Thomas imzalı yeni adım (özellikle ilkini seyretmeyenler için) ilgiye değer bir film ama keşke öyküde fazlasıyla gereksiz duran ‘kedi yakma’ sahnesi olmasaydı. Bu arada filmin müziklerinde John Carpenter imzası var…
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Filmin hikâyesinde olduğu gibi biçimsel tasarımında da katman yok. Mesela, 1980’lerde geçen bir film olsa veya o yıllarda çekilen korku-gerilim filmlerinin havasını taşısa, filme biraz renk ve ruh gelebilirdi. Her şey bir yana, kendi yazıp yönettiği ‘The Vigil’ ile 2019’un en beğenilen korku filmlerinden birine imza atan Keith Thomas, daha tutkulu ve biçimci bir anlatım ortaya koysa, film belki daha iyi olabilirdi. Ama bunun yerine günümüzde geçen ve ‘süper kahraman filmleri kulvarı’na girmeye çalışan düz bir filme imza atıyor.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Bir dönemin yakışıklısı, uzun zamandır görmediğimiz Zac Efron baba Andy'de sempatik bir kişilik çiziyor. Annede Sydney Lemmon, Rainbird'de Michael Greyeyes, görmüş geçirmiş doktor Joseph'de Kurtwood Smith de gayet iyiler. Ama asıl dikkati küçük Charlie'de Ryan Kiera Armstrong topluyor. Ve bize olasılıkla geleceğin bir ismini haberliyor. Bu arada müziği yapanlar arasında John Carpenter adına dikkat!.. O bir dönemin ünlü korku filmleri yaratıcısı değil miydi? Demek şimdi müzisyen yanıyla yetiniyor. Bu tür filmleri sevenlere göre bir yapım, sonuç olarak...
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Hurriyet
Keith Thomas imzalı yeni adım (özellikle ilkini seyretmeyenler için) ilgiye değer bir film ama keşke öyküde fazlasıyla gereksiz duran ‘kedi yakma’ sahnesi olmasaydı. Bu arada filmin müziklerinde John Carpenter imzası var…
Habertürk
Filmin hikâyesinde olduğu gibi biçimsel tasarımında da katman yok. Mesela, 1980’lerde geçen bir film olsa veya o yıllarda çekilen korku-gerilim filmlerinin havasını taşısa, filme biraz renk ve ruh gelebilirdi. Her şey bir yana, kendi yazıp yönettiği ‘The Vigil’ ile 2019’un en beğenilen korku filmlerinden birine imza atan Keith Thomas, daha tutkulu ve biçimci bir anlatım ortaya koysa, film belki daha iyi olabilirdi. Ama bunun yerine günümüzde geçen ve ‘süper kahraman filmleri kulvarı’na girmeye çalışan düz bir filme imza atıyor.
T24
Bir dönemin yakışıklısı, uzun zamandır görmediğimiz Zac Efron baba Andy'de sempatik bir kişilik çiziyor. Annede Sydney Lemmon, Rainbird'de Michael Greyeyes, görmüş geçirmiş doktor Joseph'de Kurtwood Smith de gayet iyiler. Ama asıl dikkati küçük Charlie'de Ryan Kiera Armstrong topluyor. Ve bize olasılıkla geleceğin bir ismini haberliyor. Bu arada müziği yapanlar arasında John Carpenter adına dikkat!.. O bir dönemin ünlü korku filmleri yaratıcısı değil miydi? Demek şimdi müzisyen yanıyla yetiniyor. Bu tür filmleri sevenlere göre bir yapım, sonuç olarak...