Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
‘İyi Günler’, Liu Jian’ın kendine özgü, yer yer ağır hareket eden animasyon tekniği ve estetiğinin yanı sıra kurulan özel dünya ve atmosferle son derece özel ve de güzel bir film olmuş. Başarılı ‘çizilmiş’ karakterleri, felsefi göndermelerle yüklü diyalogları ve müziği de cabası. Sözün özü, yetişkinler bu animasyon kaçmaz...
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
İronisi ve yalınlığıyla Jim Jarmusch’u, karakterleri bir araya getiren rastlantıları ve bagaja adam atma gibi bazı ayrıntılarıyla da Tarantino’yu hatırlatan “İyi Günler” in eski usul çizim tekniğini sevdim. Ancak böylesi bir hikâye için animasyonun doğru format olduğundan emin değilim. Karakterlerin bu kadar önemli olduğu bir filmde insan hikâyenin ruhuna nüfuz edebilmek için ister istemez oyunculuk sanatını arıyor. Sadece ses değil, görüntü olarak da... Daha çok eleştirmen ve sinefillere hitap ettiğini düşündüğüm “İyi Günler”, sürükleyici olmaktan uzak, ağır tempolu bir film. Yetişkin animasyonu türünde değişik ve orijinal denemelere açık olanlara öneririm.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Hurriyet
‘İyi Günler’, Liu Jian’ın kendine özgü, yer yer ağır hareket eden animasyon tekniği ve estetiğinin yanı sıra kurulan özel dünya ve atmosferle son derece özel ve de güzel bir film olmuş. Başarılı ‘çizilmiş’ karakterleri, felsefi göndermelerle yüklü diyalogları ve müziği de cabası. Sözün özü, yetişkinler bu animasyon kaçmaz...
Habertürk
İronisi ve yalınlığıyla Jim Jarmusch’u, karakterleri bir araya getiren rastlantıları ve bagaja adam atma gibi bazı ayrıntılarıyla da Tarantino’yu hatırlatan “İyi Günler” in eski usul çizim tekniğini sevdim. Ancak böylesi bir hikâye için animasyonun doğru format olduğundan emin değilim. Karakterlerin bu kadar önemli olduğu bir filmde insan hikâyenin ruhuna nüfuz edebilmek için ister istemez oyunculuk sanatını arıyor. Sadece ses değil, görüntü olarak da... Daha çok eleştirmen ve sinefillere hitap ettiğini düşündüğüm “İyi Günler”, sürükleyici olmaktan uzak, ağır tempolu bir film. Yetişkin animasyonu türünde değişik ve orijinal denemelere açık olanlara öneririm.