Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Evrensel
Yazar: Şenay Aydemir
“Düzenbazlar”, “Kirli, Çürük ve Adi”nin ABD/Avrupa kültürleri üzerine inşa ettiği komediyi kadınlık üzerinden inşa ediyor mecburen. Erkeklerin kadınları ‘zayıf ve kendilerinden daha az zeki’ görmek gibi huylarından yararlanan bu iki zeki kadının uyumunun yerli yerinde olduğunu belirtmek gerek. Rebel Wilson filmin komedi yükünü büyük oranda sırtlarken, Anne Hathaway de cazibe kısmını tamamlıyor.
Eleştirinin tamamı için: Evrensel
Birgün
Yazar: Cüneyt Cebenoyan
Anlamakta güçlük çekiyorum, Anne Hathaway gibi A sınıfı bir oyuncu bu senaryoyu okuyup da neden kabul etmiş? Hakikaten iyi bir şey çıkacağına inanmış olabilir mi? Rebel Wilson’ın olayı ise zaten iğrenç, regresif tipleri canlandırmak. Hiçbir sınır tanımayan, iğrenç ile normal arasındaki farkı bilmeyen bebek-kadın rolleri alanında bir kariyer yapıyor. İşin enteresanı böyle bir regresif yetişkin modelinin Holyywood’da sürekli karşımıza çıkması.
Eleştirinin tamamı için: Birgün
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Bu yeni çeşitlemede espriler genelde kof, komedi ögesi kabalaşmış, durumlar yapay duruyor. Oyuncular yer yer güldürebilseler de çok abartılı gözüküyor. Anne Hathaway gibi Oscar’lı bir oyuncu için (Les Miserables- Sefiller müzikali, yardımcı kadın oyuncu/ 2012) çok parlak bir performans değil... Avustralyalı oyuncu, son dönemde özellikle komedilerde öne çıkan Rebel Wilson ise perdenin yeni ‘tombiş komedyeni’. Sanki Melissa McCarthy’nin takipçisi... Ama onun kadar iyi bir kompozisyon ustası olduğu söylenemez sanıyorum. Sonuç olarak umulduğu kadar iyi olmayan bir güldürü denemesi. Ancak vakti bol olanlar için...
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Evrensel
“Düzenbazlar”, “Kirli, Çürük ve Adi”nin ABD/Avrupa kültürleri üzerine inşa ettiği komediyi kadınlık üzerinden inşa ediyor mecburen. Erkeklerin kadınları ‘zayıf ve kendilerinden daha az zeki’ görmek gibi huylarından yararlanan bu iki zeki kadının uyumunun yerli yerinde olduğunu belirtmek gerek. Rebel Wilson filmin komedi yükünü büyük oranda sırtlarken, Anne Hathaway de cazibe kısmını tamamlıyor.
Birgün
Anlamakta güçlük çekiyorum, Anne Hathaway gibi A sınıfı bir oyuncu bu senaryoyu okuyup da neden kabul etmiş? Hakikaten iyi bir şey çıkacağına inanmış olabilir mi? Rebel Wilson’ın olayı ise zaten iğrenç, regresif tipleri canlandırmak. Hiçbir sınır tanımayan, iğrenç ile normal arasındaki farkı bilmeyen bebek-kadın rolleri alanında bir kariyer yapıyor. İşin enteresanı böyle bir regresif yetişkin modelinin Holyywood’da sürekli karşımıza çıkması.
T24
Bu yeni çeşitlemede espriler genelde kof, komedi ögesi kabalaşmış, durumlar yapay duruyor. Oyuncular yer yer güldürebilseler de çok abartılı gözüküyor. Anne Hathaway gibi Oscar’lı bir oyuncu için (Les Miserables- Sefiller müzikali, yardımcı kadın oyuncu/ 2012) çok parlak bir performans değil... Avustralyalı oyuncu, son dönemde özellikle komedilerde öne çıkan Rebel Wilson ise perdenin yeni ‘tombiş komedyeni’. Sanki Melissa McCarthy’nin takipçisi... Ama onun kadar iyi bir kompozisyon ustası olduğu söylenemez sanıyorum. Sonuç olarak umulduğu kadar iyi olmayan bir güldürü denemesi. Ancak vakti bol olanlar için...