Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Yönetmen Joseph Ruben, Daniel Aranyo’nun görüntüleri, Geoff Zanelli’nin müziği eşliğinde prodüksiyon kalitesi yüksek, şık bir dönem prodüksiyonuna imza atıyor. Ruben, romantik bir western havası da getiriyor filme.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
‘Osmanlı Subayı’ (‘The Ottoman Lieutenant’) önde üçlü bir aşk öyküsü, arka planda ise dönemin politik atmosferinden pasajlar şeklinde ilerleyen bir yapım. Lakin hikâye o kadar zayıf ve inandırıcılıktan yoksun ki, film her iki cephede de hedefe varmaktan uzak, ortada bir noktada kalmış.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Sözcü
Yazar: Burak Göral
Önümüze gelen bu Türk-Amerikan ortak yapımının başarmak istediği iki amaç var; güçlü bir aşk hikayesi anlatmak, Türk-Ermeni meselesinde çok da derinlere dalmadan Türk tarafın işine yarayacak bir yorumda bulunmak. Ama filmin ikisini de yapamadığını rahatça söyleyebiliriz.
Eleştirinin tamamı için: Sözcü
Arka Pencere
Yazar: Selin Gürel
Dünyayı Kurtaran Adam mı izliyoruz? Bir film seyirciyi kendi dünyasından koparmak için neden bu kadar istekli olur ki?
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
Yönetmen Joseph Ruben, Daniel Aranyo’nun görüntüleri, Geoff Zanelli’nin müziği eşliğinde prodüksiyon kalitesi yüksek, şık bir dönem prodüksiyonuna imza atıyor. Ruben, romantik bir western havası da getiriyor filme.
Hurriyet
‘Osmanlı Subayı’ (‘The Ottoman Lieutenant’) önde üçlü bir aşk öyküsü, arka planda ise dönemin politik atmosferinden pasajlar şeklinde ilerleyen bir yapım. Lakin hikâye o kadar zayıf ve inandırıcılıktan yoksun ki, film her iki cephede de hedefe varmaktan uzak, ortada bir noktada kalmış.
Sözcü
Önümüze gelen bu Türk-Amerikan ortak yapımının başarmak istediği iki amaç var; güçlü bir aşk hikayesi anlatmak, Türk-Ermeni meselesinde çok da derinlere dalmadan Türk tarafın işine yarayacak bir yorumda bulunmak. Ama filmin ikisini de yapamadığını rahatça söyleyebiliriz.
Arka Pencere
Dünyayı Kurtaran Adam mı izliyoruz? Bir film seyirciyi kendi dünyasından koparmak için neden bu kadar istekli olur ki?