Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Variety
Yazar: Owen Gleiberman
"Emily Blunt, Paula Hawkins'in çok satan romanındaki kadın kahramana müthiş biçimde hayat veriyor; seks, postfeminist empati ve şiddetin gerilimli bir pembe dizisi gibi..."
Eleştirinin tamamı için: Variety
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
"Trendeki Kız’ tam anlamıyla doyurucu bir etki bırakmasa da özellikle polisiye seven seyircilerin ilgisini çekebilecek, oyalayıcı bir film"
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
"Romanı okumadım ama Erin Cressida Wilson’ın kaleme aldığı senaryo önce suyu (ve de izleyici olarak bizlerin kafası) olabildiğince karıştırma, ardından kendince meseleyi sarihleştirme çabasında. Lakin bu çaba pek de karşılığını bulamıyor ve ‘The Help’le hatırladığımız Tate Taylor’ın yönettiği ‘Trendeki Kız’, vasatı aşamıyor...."
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Sözcü
Yazar: Burak Göral
"Trendeki Kız” baştan sona sıkılmadan izletse de kendisini, depresif bir film. Daha iyi uyarlanabilseymiş daha keyif veren bir film olabilirdi."
Eleştirinin tamamı için: Sözcü
Hollywood Reporter
Yazar: Todd McCarthy
"Tate Taylor'ın Paula Hawkins'in çok satan romanından yaptığı uyarlama, Emily Blunt'ı yerel bir cinayetle kafayı bozan bir alkolik olarak çiziyor.."
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Variety
"Emily Blunt, Paula Hawkins'in çok satan romanındaki kadın kahramana müthiş biçimde hayat veriyor; seks, postfeminist empati ve şiddetin gerilimli bir pembe dizisi gibi..."
Habertürk
"Trendeki Kız’ tam anlamıyla doyurucu bir etki bırakmasa da özellikle polisiye seven seyircilerin ilgisini çekebilecek, oyalayıcı bir film"
Hurriyet
"Romanı okumadım ama Erin Cressida Wilson’ın kaleme aldığı senaryo önce suyu (ve de izleyici olarak bizlerin kafası) olabildiğince karıştırma, ardından kendince meseleyi sarihleştirme çabasında. Lakin bu çaba pek de karşılığını bulamıyor ve ‘The Help’le hatırladığımız Tate Taylor’ın yönettiği ‘Trendeki Kız’, vasatı aşamıyor...."
Sözcü
"Trendeki Kız” baştan sona sıkılmadan izletse de kendisini, depresif bir film. Daha iyi uyarlanabilseymiş daha keyif veren bir film olabilirdi."
Hollywood Reporter
"Tate Taylor'ın Paula Hawkins'in çok satan romanından yaptığı uyarlama, Emily Blunt'ı yerel bir cinayetle kafayı bozan bir alkolik olarak çiziyor.."