Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Paralel Sinema
Yazar: Halil İbrahim Sağlam
2009'da ilk filmi "Hayatın Tuzu" ile sinema dünyasına pek de parlak bir başlangıç yapamayan yönetmen Murat Düzgünoğlu, ikinci filmi Neden Tarkovski Olamıyorum? ile ilgiyi gemen üzerine çekmeyi başardı.
Eleştirinin tamamı için: Paralel Sinema
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
Tarkovsky gibi olmak isteyen bir televizyon yönetmeninin çaresizliğini, ironik tespitlerle önümüze seren bir ‘sanat sineması sektörü taşlaması’ denebilir. “Neden Tarkovski Olamıyorum…”, iğneleyici tespitleri, kimi Tarkovsky planları ve Tansu Biçer faktörüyle ilgi çekebiliyor. Ama Murat Düzgünoğlu’nun zorlama düşük tempo, ite kaka çıkan uzun planlar ve şişirilmiş sürenin katkısıyla beliren ‘çakma ve ruhsuz minimalist yönetmen’ kimliğini görmezden gelmek mümkün değil.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Paralel Sinema
2009'da ilk filmi "Hayatın Tuzu" ile sinema dünyasına pek de parlak bir başlangıç yapamayan yönetmen Murat Düzgünoğlu, ikinci filmi Neden Tarkovski Olamıyorum? ile ilgiyi gemen üzerine çekmeyi başardı.
Habertürk
Tarkovsky gibi olmak isteyen bir televizyon yönetmeninin çaresizliğini, ironik tespitlerle önümüze seren bir ‘sanat sineması sektörü taşlaması’ denebilir. “Neden Tarkovski Olamıyorum…”, iğneleyici tespitleri, kimi Tarkovsky planları ve Tansu Biçer faktörüyle ilgi çekebiliyor. Ama Murat Düzgünoğlu’nun zorlama düşük tempo, ite kaka çıkan uzun planlar ve şişirilmiş sürenin katkısıyla beliren ‘çakma ve ruhsuz minimalist yönetmen’ kimliğini görmezden gelmek mümkün değil.