Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Sözcü
Yazar: Burak Göral
“Müttefik” belki bir “İngiliz Hasta” değil ama başından sonuna ilgiyle izlenen heyecanlı, romantik ve hüzünbaz bir aşk filmi yine de.
Eleştirinin tamamı için: Sözcü
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Sayısız filmiyle gönlümüzü fethetmiş, en son Uçuş ve Tehlikeli Yürüyüş’le yine birbirinden çok farklı iki film sunmuş olan Robert Zemeckis dönüyor. Ama bu kez farklı olmaktan çok eskiye, klasiğe ve özellikle Hollywood’un parlak dönemine saygı duruşu yapan bir filmle…
Eleştirinin tamamı için: T24
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
“Müttefik” 1940’lı yıllar filmlerine yeni bir yorum getirmesine rağmen görsel anlamda o filmlerden esinlenmiyor. Tam aksine, nostaljik bir hikâyeyi çağdaş bir film diliyle anlatıyor.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
‘Müttefik’, temposunu ikinci yarısında kaybetse ve açıldığı sularda yüzeyde kalmakta zorlansa da görselliği ve finaliyle etkileyici olmayı başarıyor.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Milliyet
Yazar: Nil Kural
Zemeckis, “Marianne çift taraflı ajan mı, değil mi?” gerilimini taşıyamadığı gibi öncelikle izleyicinin bağ kuracağı bir aşk hikayesinin dinamiklerini kuramıyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Sözcü
“Müttefik” belki bir “İngiliz Hasta” değil ama başından sonuna ilgiyle izlenen heyecanlı, romantik ve hüzünbaz bir aşk filmi yine de.
T24
Sayısız filmiyle gönlümüzü fethetmiş, en son Uçuş ve Tehlikeli Yürüyüş’le yine birbirinden çok farklı iki film sunmuş olan Robert Zemeckis dönüyor. Ama bu kez farklı olmaktan çok eskiye, klasiğe ve özellikle Hollywood’un parlak dönemine saygı duruşu yapan bir filmle…
Habertürk
“Müttefik” 1940’lı yıllar filmlerine yeni bir yorum getirmesine rağmen görsel anlamda o filmlerden esinlenmiyor. Tam aksine, nostaljik bir hikâyeyi çağdaş bir film diliyle anlatıyor.
Hurriyet
‘Müttefik’, temposunu ikinci yarısında kaybetse ve açıldığı sularda yüzeyde kalmakta zorlansa da görselliği ve finaliyle etkileyici olmayı başarıyor.
Milliyet
Zemeckis, “Marianne çift taraflı ajan mı, değil mi?” gerilimini taşıyamadığı gibi öncelikle izleyicinin bağ kuracağı bir aşk hikayesinin dinamiklerini kuramıyor.