Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
New York Post
Yazar: Kyle Smith
"Annabelle çoğunlukla aniden gürleyen keman çığlıklarının ses bombaları, kendiliğinden kapanan kapılar, sallanan sandalyelerin gıcırtısı ve aniden ses çıkaran makineler gibi korku filmi klişelerini yaslanıyor."
Eleştirinin tamamı için: New York Post
Boston Globe
Yazar: Peter Keough
"Cesur bir kadın kahramanı sunsa da Annabelle, The Conjuring filminde olduğu kadınlara karşı benzer çağdışı tavrı takınıyor; cinsiyeti kendini adayan anne ve kötücül oyuncak seviyesine indirgiyor."
Eleştirinin tamamı için: Boston Globe
Philadelphia Inquirer
Yazar: Tirdad Derakhshani
"Ne yazık ki bu özel oyuncak bebeğin hikayenin köklerini anlatmaya odaklanan ucuz, pespaye ve düşük bütçeli Annabelle, Chucky filmlerinin en kötüsü gibi vasat; ilginç ya da korkutucu değil."
Eleştirinin tamamı için: Philadelphia Inquirer
Hollywood Reporter
Yazar: Frank Scheck
"Gary Dauberman's gelişigüzel senaryosu yalnızca ucuz korku üzerine yoğunlaşıyor, yönetmen Leonetti ise mevcut etkiyi artırabilmek için sesi maksimum seviyeye yükseltiyor."
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
New York Post
"Annabelle çoğunlukla aniden gürleyen keman çığlıklarının ses bombaları, kendiliğinden kapanan kapılar, sallanan sandalyelerin gıcırtısı ve aniden ses çıkaran makineler gibi korku filmi klişelerini yaslanıyor."
Boston Globe
"Cesur bir kadın kahramanı sunsa da Annabelle, The Conjuring filminde olduğu kadınlara karşı benzer çağdışı tavrı takınıyor; cinsiyeti kendini adayan anne ve kötücül oyuncak seviyesine indirgiyor."
Philadelphia Inquirer
"Ne yazık ki bu özel oyuncak bebeğin hikayenin köklerini anlatmaya odaklanan ucuz, pespaye ve düşük bütçeli Annabelle, Chucky filmlerinin en kötüsü gibi vasat; ilginç ya da korkutucu değil."
Hollywood Reporter
"Gary Dauberman's gelişigüzel senaryosu yalnızca ucuz korku üzerine yoğunlaşıyor, yönetmen Leonetti ise mevcut etkiyi artırabilmek için sesi maksimum seviyeye yükseltiyor."