Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Wall Street Journal
Yazar: Joe Morgenstern
''Shailene Woodley için acı çekme anı geldiğinde onu acı içinde görmek, gerçek bir yeteneğin baskın olduğu performansını izleme keyfiyle karışıyor. Bu genç oyuncu çok sahici; ruhunuzun içine işliyor.''
Eleştirinin tamamı için: Wall Street Journal
Hollywood Reporter
Yazar: Justin Lowe
''Filmin en büyük gücü bariz bir şekilde Green'in romanından ileri geliyor; roman, klişe bir kanser dramı olmayı kesinlikle reddederken, bunun yerine iki adet canlı ve inandırıcı genç karakter yaratıyor.
Eleştirinin tamamı için: Hollywood Reporter
Miami Herald
Yazar: Connie Ogle
''Filmin en iyi yanı, kesinlikle karakterlerini acıya katlanan trajik kahramanlara dönüştürmemesi. Bunun yerine onları insan yapan şeylere; umutlarına, korkularına, öfkelerine ve öleceklerini bilmeden hayatı yaşamayı öğrenmelerine odaklanmayı tercih ediyor.''
Eleştirinin tamamı için: Miami Herald
Philadelphia Inquirer
Yazar: Steven Rea
''Belki de jenerasyonla ilgilidir: Gençler hakkındaki bir filmde, yönetenler onlar olmalı. Öyle de yapıyorlar. Ciddiyet, kahkahalar, gözyaşlarıyla...''
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Wall Street Journal
''Shailene Woodley için acı çekme anı geldiğinde onu acı içinde görmek, gerçek bir yeteneğin baskın olduğu performansını izleme keyfiyle karışıyor. Bu genç oyuncu çok sahici; ruhunuzun içine işliyor.''
Hollywood Reporter
''Filmin en büyük gücü bariz bir şekilde Green'in romanından ileri geliyor; roman, klişe bir kanser dramı olmayı kesinlikle reddederken, bunun yerine iki adet canlı ve inandırıcı genç karakter yaratıyor.
Miami Herald
''Filmin en iyi yanı, kesinlikle karakterlerini acıya katlanan trajik kahramanlara dönüştürmemesi. Bunun yerine onları insan yapan şeylere; umutlarına, korkularına, öfkelerine ve öleceklerini bilmeden hayatı yaşamayı öğrenmelerine odaklanmayı tercih ediyor.''
Philadelphia Inquirer
''Belki de jenerasyonla ilgilidir: Gençler hakkındaki bir filmde, yönetenler onlar olmalı. Öyle de yapıyorlar. Ciddiyet, kahkahalar, gözyaşlarıyla...''