Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
“Yaratık: Covenant”ın heyecan verici yanı, yaratıkların nereden ve nasıl geldiklerine dair bilgiler içermesi. Ayrıca ilk “Alien”daki “çiftleşme ve doğum” sahnelerinin gerilimine bir kez daha dönüyoruz. Scott’un bu yeni serisini çok doyurucu ve yeterince özgün bulduğumu söyleyemem. Öte yandan her iki filmin de çok iyi çekilmiş, nitelikli prodüksiyonlar oldukları kesin. “Yaratık: Covenant” da, Scott’un titiz yönetmenliği ve atmosfer kurmadaki ustalığı sayesinde seyirciyi hiç sıkmadan baştan sona akıp gidiyor.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Film temelde ilk filmin ana şemasını ve asıl ürkünç olan‘bedene giren yaratık’ temasını işlerken, elbette çok daha ileri bir teknolojiye ve gerçekten görkemli bir özel efektler kullanımına yaslanıyor. Bu açılardan sinemanın geldiği nokta gerçekten şaşırtıcı.
Eleştirinin tamamı için: T24
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Bu kez orijinal filmdeki gerilim ve ‘işçi sınıfı’ problemlerinden ziyade ‘Varoluşçuluk’, ‘Ölümlü dünya’ gibi felsefi meseleler ve ‘Nerden gelip nereye gidiyoruz?’ sorusu hâkimdi öyküye. Dertler daha sofistikeydi ama film, ‘Alien’ çapında değildi.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
“Yaratık: Covenant”ın heyecan verici yanı, yaratıkların nereden ve nasıl geldiklerine dair bilgiler içermesi. Ayrıca ilk “Alien”daki “çiftleşme ve doğum” sahnelerinin gerilimine bir kez daha dönüyoruz. Scott’un bu yeni serisini çok doyurucu ve yeterince özgün bulduğumu söyleyemem. Öte yandan her iki filmin de çok iyi çekilmiş, nitelikli prodüksiyonlar oldukları kesin. “Yaratık: Covenant” da, Scott’un titiz yönetmenliği ve atmosfer kurmadaki ustalığı sayesinde seyirciyi hiç sıkmadan baştan sona akıp gidiyor.
T24
Film temelde ilk filmin ana şemasını ve asıl ürkünç olan‘bedene giren yaratık’ temasını işlerken, elbette çok daha ileri bir teknolojiye ve gerçekten görkemli bir özel efektler kullanımına yaslanıyor. Bu açılardan sinemanın geldiği nokta gerçekten şaşırtıcı.
Hurriyet
Bu kez orijinal filmdeki gerilim ve ‘işçi sınıfı’ problemlerinden ziyade ‘Varoluşçuluk’, ‘Ölümlü dünya’ gibi felsefi meseleler ve ‘Nerden gelip nereye gidiyoruz?’ sorusu hâkimdi öyküye. Dertler daha sofistikeydi ama film, ‘Alien’ çapında değildi.