Ekümenopolis: Ucu Olmayan Şehir: Basın eleştirileri
Ekümenopolis: Ucu Olmayan Şehir
Ortalama puan
4,3
yayın
Tersninja
Kültür Mafyası
Habertürk
Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Tersninja
Yazar: Ali Rıza Özkan
Türkiye'de ilk defa filmin samimiyetine ve niteliğine inanan insanların bireysel katkılarıyla gerçekleştirilen ve animasyonlar, grafikler ve özgün müziklerle desteklenen Ekümenopolis seyircisini seyirci kalmamaya çağırıyor. Çünkü kentler hepimizin.
Eleştirinin tamamı için: Tersninja
Kültür Mafyası
Yazar: Numan Serteli
Ekümenopolis -son tahlilde- soğuk mimari detayların arasına, korkunç para hırsının zifiri karanlığını ve pis kokusunu olduğu kadar, masum insanın sıcaklığını da yedirmeyi başarmış, mükemmel bir belgesel..
Eleştirinin tamamı için: Kültür Mafyası
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
"Ekümenopolis: Ucu Olmayan Şehir", ekolojik sıkıntılarla donatılmış çevreci bir ürünü bizlere armağan ediyor ve bütün İstanbulluların izlemesi gereken bir ürüne dönüşüyor. Bunu yaparken de göstermeden vurmak denilen sinemasal güncellemelerin altını doldurarak seyirciye ‘içi dolu bir birikim' teslim ediyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Tersninja
Türkiye'de ilk defa filmin samimiyetine ve niteliğine inanan insanların bireysel katkılarıyla gerçekleştirilen ve animasyonlar, grafikler ve özgün müziklerle desteklenen Ekümenopolis seyircisini seyirci kalmamaya çağırıyor. Çünkü kentler hepimizin.
Kültür Mafyası
Ekümenopolis -son tahlilde- soğuk mimari detayların arasına, korkunç para hırsının zifiri karanlığını ve pis kokusunu olduğu kadar, masum insanın sıcaklığını da yedirmeyi başarmış, mükemmel bir belgesel..
Habertürk
"Ekümenopolis: Ucu Olmayan Şehir", ekolojik sıkıntılarla donatılmış çevreci bir ürünü bizlere armağan ediyor ve bütün İstanbulluların izlemesi gereken bir ürüne dönüşüyor. Bunu yaparken de göstermeden vurmak denilen sinemasal güncellemelerin altını doldurarak seyirciye ‘içi dolu bir birikim' teslim ediyor.