Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Sadibey
Yazar: Ali Erden
İbrahim Güler, ilk filmi "Öz Hakiki Karakol: Asayiş Berkemal Aga"yla seyircilerini güldürüyor. Filmde polislere karşı da insanda sempati bile oluşuyor. Hatta polis korkusu yaşayanlara bile.
Eleştirinin tamamı için: Sadibey
Tersninja
Yazar: Ali Rıza Özkan
Her şeye rağmen, İbrahim Güler ve arkadaşlarına sınırlı bir bütçe ile, filmi çeken temel faktörün "beyin" olduğunu tekrar ispatladıkları için teşekkür etmek gerek.
Eleştirinin tamamı için: Tersninja
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
"Öz Hakiki Karakol", ‘yerli polis' yapaylığını rafa kaldırma amacıyla ‘polisiye' motiflerini yeniden şekillendirme derdine düşen bir fikre sahip.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Kültür Mafyası
Yazar: Turgay Özçelik
Yani hem yönetim, hem de senaryo anlamında çok zayıf bir film var karşımızda.
Eleştirinin tamamı için: Kültür Mafyası
Kültür Mafyası
Yazar: Numan Serteli
Olay örgüsü lime lime dökülen, amaca hizmet etmeyen sahneleri birbirine öylesine eklenmiş gibi duran kurgusuyla, alabildiğine sıkıcı bir ‘güldürmeyen güldürü'..
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Sadibey
İbrahim Güler, ilk filmi "Öz Hakiki Karakol: Asayiş Berkemal Aga"yla seyircilerini güldürüyor. Filmde polislere karşı da insanda sempati bile oluşuyor. Hatta polis korkusu yaşayanlara bile.
Tersninja
Her şeye rağmen, İbrahim Güler ve arkadaşlarına sınırlı bir bütçe ile, filmi çeken temel faktörün "beyin" olduğunu tekrar ispatladıkları için teşekkür etmek gerek.
Habertürk
"Öz Hakiki Karakol", ‘yerli polis' yapaylığını rafa kaldırma amacıyla ‘polisiye' motiflerini yeniden şekillendirme derdine düşen bir fikre sahip.
Kültür Mafyası
Yani hem yönetim, hem de senaryo anlamında çok zayıf bir film var karşımızda.
Kültür Mafyası
Olay örgüsü lime lime dökülen, amaca hizmet etmeyen sahneleri birbirine öylesine eklenmiş gibi duran kurgusuyla, alabildiğine sıkıcı bir ‘güldürmeyen güldürü'..