Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Sabah
Yazar: Atilla Dorsay
İsmail Güneş'i yaşamsal bir konuya cesaretle, denetimli bir duygusallıkla dalan bu kolay unutulmayacak filmi için kutluyorum.
Eleştirinin tamamı için: Sabah
Sadibey
Yazar: Anibal Güleroğlu
‘Ateşin Düştüğü Yer', akıl yoluyla izlenmesi gereken bir yapım.
Eleştirinin tamamı için: Sadibey
Tersninja
Yazar: Ali Rıza Özkan
Yeşim Ceren Bozoğlu ve Hakan Karahan açısından da son derece yalın ve hikayeye odaklanmış oyunculuk görüyoruz.
Eleştirinin tamamı için: Tersninja
Radikal
Yazar: Şenay Aydemir
İsmail Güneş'in 'Ateşin Düştüğü Yer' filmi yakıcı bir sorun olan 'töre'yi masaya yatırıyor. Güneş, sinema dilini bir adım yukarı taşısa da anlatım sorunları filmi aşağı çekiyor
Eleştirinin tamamı için: Radikal
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
Başlangıçta "Gülün Bittiği Yer" (1999) ve "Sözün Bittiğin Yer" (2007) gibi prodüksiyon kalitesi taşımayan çağ dışı ve didaktik eserlerin yanında üçlemenin en iyisi gibi görünüyor "Ateşin Düştüğü Yer" belki.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Kültür Mafyası
Yazar: Numan Serteli
Ancak film -sinemasal açıdan- o meşum ‘Gerçek Kesit'le andığımız -bir nevi- televizyon estetiğini bir türlü aşamıyor..
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Sabah
İsmail Güneş'i yaşamsal bir konuya cesaretle, denetimli bir duygusallıkla dalan bu kolay unutulmayacak filmi için kutluyorum.
Sadibey
‘Ateşin Düştüğü Yer', akıl yoluyla izlenmesi gereken bir yapım.
Tersninja
Yeşim Ceren Bozoğlu ve Hakan Karahan açısından da son derece yalın ve hikayeye odaklanmış oyunculuk görüyoruz.
Radikal
İsmail Güneş'in 'Ateşin Düştüğü Yer' filmi yakıcı bir sorun olan 'töre'yi masaya yatırıyor. Güneş, sinema dilini bir adım yukarı taşısa da anlatım sorunları filmi aşağı çekiyor
Habertürk
Başlangıçta "Gülün Bittiği Yer" (1999) ve "Sözün Bittiğin Yer" (2007) gibi prodüksiyon kalitesi taşımayan çağ dışı ve didaktik eserlerin yanında üçlemenin en iyisi gibi görünüyor "Ateşin Düştüğü Yer" belki.
Kültür Mafyası
Ancak film -sinemasal açıdan- o meşum ‘Gerçek Kesit'le andığımız -bir nevi- televizyon estetiğini bir türlü aşamıyor..