Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Hollywood Reporter
Yazar: Todd McCarthy
Philip Seymour Hoffman, çizdiği Alman ajan portresiyle, John Le Carre'nın beyazperde uyarlamasındaki atmosferi tamamen etkisi altına almış.
Eleştirinin tamamı için: Hollywood Reporter
Variety
Yazar: Justin Chang
Yönetmenin hem konuya hem de filmin geneline yaklaşımı zekice. İnsanı kendine çeken bir atmosferi var.
Eleştirinin tamamı için: Variety
Empire
Yazar: Ian Nathan
Tamamen soğukkanlı bir uyarlamanın ürünü olan filmde Hoffman'ın zekice performansı filmi görülmeye değer kılıyor.
Eleştirinin tamamı için: Empire
The Guardian
Yazar: Xan Brooks
Eski tarzda bir ajanlık filmi ve sürekli Hoffman'ı görme ihtimalinin verdiği bir gerginlik söz konusu. Ancak tekinsizliği ve anonimliği yönetmence sonuna kadar korunmuş.
Eleştirinin tamamı için: The Guardian
The Observer
Yazar: Mark Kermode
Yardımcı oyuncular gerçekten güçlü performanslar sergilemiş. Özellikle Nina Hoss'unki gayet kayda değer. Ancak Hoffman, gösterinin sonunda izleyiciyi melankolisiyle alıp götürüyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Hollywood Reporter
Philip Seymour Hoffman, çizdiği Alman ajan portresiyle, John Le Carre'nın beyazperde uyarlamasındaki atmosferi tamamen etkisi altına almış.
Variety
Yönetmenin hem konuya hem de filmin geneline yaklaşımı zekice. İnsanı kendine çeken bir atmosferi var.
Empire
Tamamen soğukkanlı bir uyarlamanın ürünü olan filmde Hoffman'ın zekice performansı filmi görülmeye değer kılıyor.
The Guardian
Eski tarzda bir ajanlık filmi ve sürekli Hoffman'ı görme ihtimalinin verdiği bir gerginlik söz konusu. Ancak tekinsizliği ve anonimliği yönetmence sonuna kadar korunmuş.
The Observer
Yardımcı oyuncular gerçekten güçlü performanslar sergilemiş. Özellikle Nina Hoss'unki gayet kayda değer. Ancak Hoffman, gösterinin sonunda izleyiciyi melankolisiyle alıp götürüyor.