Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Tersninja
Yazar: Ercan Dalkılıç
Başladığı yerde, görevlilerin Georges ve Anne'ın dış dünyadan kendilerini korudukları eve cebren girişi ile sona eriyor Aşk. Bu aynı zamanda, metaforik olarak girizgahta kapıları zorlanan çiftin ‘kapıyı zorlayan güç'e teslim olmaları anlamına geliyor. Peki, o güce teslim olmamak elde mi? Cevabı Haneke'nin Aşk‘ında: Hayır!
Eleştirinin tamamı için: Tersninja
Kültür Mafyası
Yazar: Numan Serteli
Statik kamera' seçimine bir kez daha hayran olduğum usta yönetmen, yürek burkan bu dramla, giderek saygılı bir alışkanlığa ve bağlılığa dönüşen bir evlilikle birlikte yürüyen -en azından- yarım asırlık koca bir aşkın, yavaşça ölümünü izletiyor bize.. Çiftimizin sıcak yuvalarına, bir güvercinle birlikte giren o soğuk ölümü..
Eleştirinin tamamı için: Kültür Mafyası
Sabah
Yazar: Atilla Dorsay
Filmi izlerken, o yaşlı yüzlerin ve o görkemli oyunculuk gösterisinin ardındaki parlak günleri zaten bilmiyor muyuz? Ve birden açılan bir pencere, tombul bir güvercin, piyanodan yansıyan birkaç nota gibi ayrıntılar, filme önlenemez bir neşe de katıyor. Ama yine de 'elde var hüzün'... Anne'ın 'acı, acı' çığlıkları veya Georges'un belki 'Sophie'nin seçimi'nden de zor olan kararı gibi. Bir başyapıt...
Eleştirinin tamamı için: Sabah
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
80 yaş üzeri birlikteliklerdeki umutsuzluk ve çaresizliğin üzerine giden yapıt, şüphesiz bu engebeli yolda 127 dakika gibi bir süreyle ağlatma oranını yükseltmektense 80 dakikada daha doğru hareket edebilirmiş.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Tersninja
Başladığı yerde, görevlilerin Georges ve Anne'ın dış dünyadan kendilerini korudukları eve cebren girişi ile sona eriyor Aşk. Bu aynı zamanda, metaforik olarak girizgahta kapıları zorlanan çiftin ‘kapıyı zorlayan güç'e teslim olmaları anlamına geliyor. Peki, o güce teslim olmamak elde mi? Cevabı Haneke'nin Aşk‘ında: Hayır!
Kültür Mafyası
Statik kamera' seçimine bir kez daha hayran olduğum usta yönetmen, yürek burkan bu dramla, giderek saygılı bir alışkanlığa ve bağlılığa dönüşen bir evlilikle birlikte yürüyen -en azından- yarım asırlık koca bir aşkın, yavaşça ölümünü izletiyor bize.. Çiftimizin sıcak yuvalarına, bir güvercinle birlikte giren o soğuk ölümü..
Sabah
Filmi izlerken, o yaşlı yüzlerin ve o görkemli oyunculuk gösterisinin ardındaki parlak günleri zaten bilmiyor muyuz? Ve birden açılan bir pencere, tombul bir güvercin, piyanodan yansıyan birkaç nota gibi ayrıntılar, filme önlenemez bir neşe de katıyor. Ama yine de 'elde var hüzün'... Anne'ın 'acı, acı' çığlıkları veya Georges'un belki 'Sophie'nin seçimi'nden de zor olan kararı gibi. Bir başyapıt...
Habertürk
80 yaş üzeri birlikteliklerdeki umutsuzluk ve çaresizliğin üzerine giden yapıt, şüphesiz bu engebeli yolda 127 dakika gibi bir süreyle ağlatma oranını yükseltmektense 80 dakikada daha doğru hareket edebilirmiş.