Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Empire
Yazar: Ian Freer
"Hayat Ağacı filminden daha az hırslı olan Aşkın izleri, %100 saf, çocuksuluğunu koruyan yönetmen Malick'in seyirciyi çeken, düşündürten ve harekete geçiren bir işi.."
Eleştirinin tamamı için: Empire
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
Amerikan toplumundaki ataerkil düzene ve teolojik eğilimlere ‘arayışçı kamerası'yla bakış atan eserin, bu noktada da eleştirel tutumundan taviz vermemesi sevindirici.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
The Daily Telegraph
Yazar: Robbie Collin
"Bu yapımı Venedik Film Festivali'nde hassasiyetin ve coşkulu bir güzelliğin filmi olarak tanımlanmıştım. Yapım, birkaç yerde kişisel parodiye dönse de, filmin öyküsü tehlikeli bir biçimde akıyor."
Eleştirinin tamamı için: The Daily Telegraph
The Guardian
Yazar: Peter Bradshaw
"Malick'in sinematografik rapsodisi etkileyici. Bazı anlarda kendisini tekrara da düşse de sinemadan alacağınız zevkler bu filmde..."
Eleştirinin tamamı için: The Guardian
The Independent
Yazar: Geoffrey MacNab
"Film çekmeye devam ettikçe, elindeki malzemeyi yeniden keşfeden bir yönetmenden oldukça özgün bir yapım..."
Eleştirinin tamamı için: The Independent
Total Film
Yazar: James Mottram
"Lirik ve ruhani bir yapım olan Aşkın izleri yönetmen Malick'in de imzası olan dokunuşlar taşıyor: fısıltılı sesler, izlenimci görsellik ve eliptik bir yapı..."
Eleştirinin tamamı için: Total Film
The Daily Telegraph
Yazar: Tim Robey
"Malick'in meşhur kışkırtıcı kurgusu daha hiç bu kadar performans zedeleyici olmamıştı... "
Eleştirinin tamamı için: The Daily Telegraph
The Sun
Yazar: Grant Rollings
"Hayatın kırılganlığını anlatırken Malick şüphesiz ki en güçlü yanını gösteriyor bize. Fakat işin içine dini vurgular girince garipleşiyor.izlemesi keyifli olsa da, film istikrarlı bir öyküyü ve karakter gelişimini karşılayamıyor... "
Eleştirinin tamamı için: The Sun
Variety
Yazar: Justin Chang
"Seyirciyi şaşırtma yeteneğini koruyan bir yönetmenden çok güzel bir iş..."
Eleştirinin tamamı için: Variety
Kültür Mafyası
Yazar: Numan Serteli
Tüm bunların deneysel bir lezzet yaratmadığını söylemek haksızlık olur; ancak, iyi ve ‘samimi' bir filme yol açmadığı da başka bir gerçek..
Eleştirinin tamamı için: Kültür Mafyası
Habertürk
Yazar: Mehmet Açar
Hayranları ne der bilmiyorum ama "Aşkın İzleri", öyküsü, gevşek senaryosu ve meselesiyle bence Malick'in en zayıf filmi.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Sabah
Yazar: Atilla Dorsay
Tarkovsky gibi Avrupalı sanatçıların olgunluğu onda yok. Amerikan taşrasından gelip bu evrensel, ezeli ve ebedi temalara uzanmak inandırmıyor. Gerçi sinemasını tümüyle küçümsemiyorum. Ama filmleri giderek bir sanatçı mastürbasyonuna dönüşüyor.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Empire
"Hayat Ağacı filminden daha az hırslı olan Aşkın izleri, %100 saf, çocuksuluğunu koruyan yönetmen Malick'in seyirciyi çeken, düşündürten ve harekete geçiren bir işi.."
Habertürk
Amerikan toplumundaki ataerkil düzene ve teolojik eğilimlere ‘arayışçı kamerası'yla bakış atan eserin, bu noktada da eleştirel tutumundan taviz vermemesi sevindirici.
The Daily Telegraph
"Bu yapımı Venedik Film Festivali'nde hassasiyetin ve coşkulu bir güzelliğin filmi olarak tanımlanmıştım. Yapım, birkaç yerde kişisel parodiye dönse de, filmin öyküsü tehlikeli bir biçimde akıyor."
The Guardian
"Malick'in sinematografik rapsodisi etkileyici. Bazı anlarda kendisini tekrara da düşse de sinemadan alacağınız zevkler bu filmde..."
The Independent
"Film çekmeye devam ettikçe, elindeki malzemeyi yeniden keşfeden bir yönetmenden oldukça özgün bir yapım..."
Total Film
"Lirik ve ruhani bir yapım olan Aşkın izleri yönetmen Malick'in de imzası olan dokunuşlar taşıyor: fısıltılı sesler, izlenimci görsellik ve eliptik bir yapı..."
The Daily Telegraph
"Malick'in meşhur kışkırtıcı kurgusu daha hiç bu kadar performans zedeleyici olmamıştı... "
The Sun
"Hayatın kırılganlığını anlatırken Malick şüphesiz ki en güçlü yanını gösteriyor bize. Fakat işin içine dini vurgular girince garipleşiyor.izlemesi keyifli olsa da, film istikrarlı bir öyküyü ve karakter gelişimini karşılayamıyor... "
Variety
"Seyirciyi şaşırtma yeteneğini koruyan bir yönetmenden çok güzel bir iş..."
Kültür Mafyası
Tüm bunların deneysel bir lezzet yaratmadığını söylemek haksızlık olur; ancak, iyi ve ‘samimi' bir filme yol açmadığı da başka bir gerçek..
Habertürk
Hayranları ne der bilmiyorum ama "Aşkın İzleri", öyküsü, gevşek senaryosu ve meselesiyle bence Malick'in en zayıf filmi.
Sabah
Tarkovsky gibi Avrupalı sanatçıların olgunluğu onda yok. Amerikan taşrasından gelip bu evrensel, ezeli ve ebedi temalara uzanmak inandırmıyor. Gerçi sinemasını tümüyle küçümsemiyorum. Ama filmleri giderek bir sanatçı mastürbasyonuna dönüşüyor.