Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
Weir'in ilk dönemindeki yönetmenlik geleneği filmi kurtarabilmiş.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Sabah
Yazar: Atilla Dorsay
Geçen yüzyılın nasıl bir büyük suçlar, kıyımlar, hatalar ve günahlar yüzyılı olduğunu sürekli hatırlamakta yarar var. Ki o hatalar tekrarlanmasın. Bu açıdan da görülmesinde yarar olan bir film.
Eleştirinin tamamı için: Sabah
Sadibey
Yazar: Ali Erden
"Özgürlük Yolu" filminin anlatımı ve sinemaskop görüntüleri çok çarpıcı. Filmin bazı anlarında, yönetmenin "Gelibolu" filminin de kameramanı olan Avustralyalı Russell Boyd'un, "Gelibolu" filmindeki gibi genel çekimler oluşturması insana heyecan veriyor.
Eleştirinin tamamı için: Sadibey
Aksam
Yazar: Barış Bardakçı
Özgürlük mücadelelerini seven, insanüstü hırs ve başarı tutkunları, biraz da sabırlılarsa izleyebilirler bu filmi. 65 yaşına girmiş Peter Weir'dan ise en az bir tane başta saydıklarımız türden bir film çıkarmasını bekliyoruz.
Eleştirinin tamamı için: Aksam
Tersninja
Yazar: Deniz Akhan
6500 km.lik bir yolculuğu aktarırken cefalarla dolu bir yolun uzunluğuna odaklanırsanız seyircide bir bıkkınlık yaratırsınız, karakterlerin derinliğine odaklanırsanız yaşanan zorlukları seyirciye yeterince geçiremezsiniz. Zor bir denge. Peter Weir‘ın bu dengede çok ustalıklı bir iş çıkardığını söyleyemem, ama sonuç o kadar da kötü değil.
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Habertürk
Weir'in ilk dönemindeki yönetmenlik geleneği filmi kurtarabilmiş.
Sabah
Geçen yüzyılın nasıl bir büyük suçlar, kıyımlar, hatalar ve günahlar yüzyılı olduğunu sürekli hatırlamakta yarar var. Ki o hatalar tekrarlanmasın. Bu açıdan da görülmesinde yarar olan bir film.
Sadibey
"Özgürlük Yolu" filminin anlatımı ve sinemaskop görüntüleri çok çarpıcı. Filmin bazı anlarında, yönetmenin "Gelibolu" filminin de kameramanı olan Avustralyalı Russell Boyd'un, "Gelibolu" filmindeki gibi genel çekimler oluşturması insana heyecan veriyor.
Aksam
Özgürlük mücadelelerini seven, insanüstü hırs ve başarı tutkunları, biraz da sabırlılarsa izleyebilirler bu filmi. 65 yaşına girmiş Peter Weir'dan ise en az bir tane başta saydıklarımız türden bir film çıkarmasını bekliyoruz.
Tersninja
6500 km.lik bir yolculuğu aktarırken cefalarla dolu bir yolun uzunluğuna odaklanırsanız seyircide bir bıkkınlık yaratırsınız, karakterlerin derinliğine odaklanırsanız yaşanan zorlukları seyirciye yeterince geçiremezsiniz. Zor bir denge. Peter Weir‘ın bu dengede çok ustalıklı bir iş çıkardığını söyleyemem, ama sonuç o kadar da kötü değil.